ATLANTA, 23 september 2021 — Een recent Gartner-rapport geeft aan dat “retailers slimme robots opschalen om flexibiliteit en arbeidsoptimalisatie in fysieke winkels te ondersteunen voor uniforme uitvoering van de handel.” GreyOrange, een toonaangevende leverancier van moderne software en systemen voor moderne fulfilment, wordt in het rapport genoemd vanwege zijn verscheidenheid aan slimme robots die retailers helpen de manier te verbeteren waarop ze producten bij kopers krijgen, of het nu gaat om winkels, distributiecentra of opkomende opties zoals gelokaliseerde micro-fulfilment. centra.
Het rapport, “Market Guide for Smart Robots in Retail”, geleid door Keslie Marian, merkt op dat “de kritieke noodzaak om de kosten te optimaliseren, als gevolg van tekorten aan arbeidskrachten en minimumloonstijgingen, de aanhoudende interesse van retailers en investeringen in slimme robots in 2021 stimuleert. ” Voortdurende investeringen in slimme robottechnologie zullen de kosten verder optimaliseren en tegelijkertijd personeel vrijmaken voor meer inkomstengenererende activiteiten, waardoor zowel middelen als tijd beter kunnen worden toegewezen.
Download hier het rapport, complimenten van GreyOrange. GreyOrange is een wereldwijde leverancier van oplossingen die de uitvoeringsactiviteiten moderniseren via de AI-gestuurde GreyMatter™-cloudsoftware en de Ranger™ Robot-serie.
Aanvullende inzichten uit het rapport, geschreven door Gartner-analist Kelsie Marian, zijn onder meer:
“Het komende jaar verwachten we dat pilots en implementaties van slimme robots in fysieke winkels en magazijnomgevingen aanhouden. Als gevolg hiervan zullen ze aanzienlijke aandacht en interesse blijven krijgen van zowel retailers als consumenten.”
“Slimme robots kunnen stapsgewijs worden toegevoegd en aanzienlijke waarde leveren, zonder grootschalige inzet of onderbreking. Een enkele robot kan een aanzienlijk investeringsrendement opleveren; daarom kunnen investeringen over meerdere jaren incrementeel zijn.”
“Slimme robots maken realtime gegevensverzameling en -analyse mogelijk die essentieel zijn voor de uitvoering van unified commerce. De data moeten echter ook worden gekoppeld aan winkel- en backofficesystemen om het volledige potentieel te realiseren.”
“De verwachtingen van de consument herdefiniëren zowel de winkelomgeving als de knooppunten van distributie en fulfilment. Elk punt in het leveringsnetwerk – fabrikanten, magazijnen, winkels – is nu een fulfilmentknooppunt”, zegt Akash Gupta, mede-oprichter en chief technology officer van GreyOrange. “Slimme robottechnologie moet aanpasbaar zijn aan donkere winkels en micro-fulfilmentcentra, knooppunten die voortdurend evolueren als reactie op veranderende markteisen.”
Micro-fulfilmentcentra (MFC’s) zijn gedistribueerde, gelokaliseerde, strategisch gerichte fulfilmentcentra die dichter bij de plaats liggen waar kopers wonen en werken, zodat retailers kunnen voldoen aan de vraag van de consument naar snelheid en gemak van levering en tegelijkertijd de fulfilmentkosten verlagen. GreyOrange moderniseert zowel micro- als macro-fulfilmentactiviteiten door slimme robots te combineren met AI-gestuurde GreyMatter™-cloudsoftware. GreyMatter geeft continu prioriteit aan beslissingen en workflows om taken, tijd en teams van mensen en robots efficiënt te orkestreren om de prestaties in elk distributiecentrum, ongeacht de grootte, te optimaliseren.
GreyMatter werkt met de GreyOrange Ranger Robot-serie (evenals met robots en apparatuur van andere bedrijven) om realtime gegevens in te voeren in altijd-oplossende algoritmen die elke volgende beste beslissing berekenen, of het nu gaat om het oplossen van dagelijkse omnichannel-prestaties of het oplossen van verplichtingen tijdens piekperiodes . Door te optimaliseren hoe inventaris in realtime wordt verzameld, verpakt en verzonden, kunnen bedrijven meer beloften doen aan klanten en winkels, de doorvoer versnellen, kosten verlagen, Service Level Agreements (SLA’s) nakomen en de veiligheid van mensen en inventaris beschermen.
Gartner “Marktgids voor slimme robots in de detailhandel” door Kelsie Marian; 26 juli 2021
Gartner-disclaimer
Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die in zijn onderzoekspublicaties wordt beschreven, en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of een andere aanduiding. Onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner wijst alle garanties af, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.
Ga voor meer informatie naar www.greyorange.com.
Media contact
Sydney Miller
Looddekking
sidney@leadcoverage.com
creditSource link